روشهای سریع تست زنی ویژه ریاضیات کنکور

در این وبلاگ سوالات ریاضی کنکورهای مختلف ر ا با روشهای سریع تست زنی ارائه خواهیم کرد.

روشهای سریع تست زنی ویژه ریاضیات کنکور

در این وبلاگ سوالات ریاضی کنکورهای مختلف ر ا با روشهای سریع تست زنی ارائه خواهیم کرد.

دوره روش های سریع تست زنی کنکور ارشد



در زیر چند نمونه از پاسخ های تشریحی ریاضی کنکور ارشد که به روش سریع حل شده‌اند را آورده‌ایم.روی آنها کلیک کنید تا دانلود شوند.

نظرات 17 + ارسال نظر
ایمان جمعه 12 آذر 1395 ساعت 18:47

با سلام لطفا بفرمائید روش شما برای درس ریاضی مهندسی برای کسانی که کنکور دکترا می دهند در رشته های فنی موثر می باشد؟

سلام بله بسیار موثر خواهد بود. دوستان تصور میکنند ک همه مطالب تدریس نمیشود ولی همه مباحث تدریس شده و فقط روش های تستی برای مباحث خاص مثل سری فوریه و pde ها است و مباحثی مثل انتگرال مختلط ک روش تستی ندارند بصوزت روان تدریس خداهد شد.

محسن یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 14:48

سلام
برای درس ریاضی ارشد رشته مدیریت هم جزوه روش های سریع تست زنی هم دارید؟ فیلم چطور؟

سلام بزودی جزوه ای بر اساس سوالات 7 سال اخیر رشته حسابداری عرضه خواهیم کرد که برای داوطلبان کنکور ارشد رشته های علوم انسانی قابل استفاده خواهد بود.

sajjad دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 23:13

سلام خداقوت سوالم اینه که جزواتتون درس ونکته وتسته یا فقط تسته باراه حل سریع تست زنی ومن که توریاضی ضعیفم با این روشها میتونم درصدخوبی بزنم .موهزینه جزوات چقده ممنون میشم جواب بدید

سلام. بیشتر تسته ولی توضیح هم داره و قابل استفاده است.
این روش ها اساسا برای شماست تا امکان رقابت با بقیه رو داشته باشید.
قیمت هر جزوه 20 تومن است.
البته به امید خدا تا آخر تابستان تحولی در کار ایجاد خواهد شد و cd و فیلم آموزشی عرضه خواهد شد.
از طریق سایت konkurmath.ir پیگیر برنامه های ما باشید.
موفق باشید

یاسان یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 00:08

سلام

سلام به روی ماهت
عزیزمی

محمد جانی جمعه 12 دی 1393 ساعت 07:23

با سلام
درخصوص کسی که قصد دارد درکارشناسی ارشد رشته ریاضی شرکت کند باز هم روش شما جواب میدهد یا اینکه تمرکز شما بیشتر روی سوالات ریاضی مهندسی یا بطور کلی غیر از رشته ریاضی بوده است.

سلام
فرقی نمیکنه
دانستن این روش ها و تسلط به آنها برای هرکسی که میخواهد در یک آزمون تستی شرکت کند واجب است
به نظر من کسی که رشته اش ریاضی است بیشتر ارزش این روش ها رو میفهمه
(در ضمن جزوه معادلات آماده فروش است)

بزرگترین ناتوانی ما کوتاه آمدن است
امن ترین راه برای کامیابی ، تلاش برای یک بار دیگر است
(توماس ادیسون)

م.ر یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 09:50

با سلام و احترام
لطفا در صورت آمادگی جهت تدریس خصوصی ریاضی ارشد ، مراتب آمادگی و طریقه هماهنگی را از طریق ایمیل به اینجانب اعلام فرمایید.ضمنا آدرس اینجانب تهران ، خیابان کارگر می باشد . با تشکر

با سلام
انجام شد

مجتبی جمعه 7 آذر 1393 ساعت 21:51

سلام اقای مهندس می خواستم ببینم اگر بتونید روشهای تدریستون رو به صورت فایلهای تصویری ضبط کنید وحتی به عنوان یه مشت از نمونه خروار یکی دو تا ار تکنیکهاتون رو برای تبلیغ کارتون تو سایت بذارید که بچه های شهرستان هم بتونن از این قضیه استفاده و اگر به دردشون خورد اونو خریداری کنن.

با سلام
من تصمیم به اینکار داشته و دارم اما چون سازوکاری ندارم و فقط خودمم که این علم رو بالا نگه داشتم فرصت نشده اما چشم ان شاءالله اقدام میکنم

داوطلب ارشد برق یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 11:00

سلام دوست عزیز.ممنون میشم اگه کمکم کنید.

بنده توی پاسخ های شما واسه حل معادلات بسل یه روش خاصی رو دیدم که نوشته بودید فکر کنم بسل هم یاد بگریم ثواب داره !! ولی با روش دیگه ای حل کرده بودید

در ادامه دو سوال برق 92 و 93 رو برای شما گذاشتم..خواستم بپرسم واسه این دوسوال هم ایا میشد و میشه سریع به جواب رسید ؟

http://s5.picofile.com/file/8153159384/92.jpg

http://s5.picofile.com/file/8153159426/93.jpg

و دوست عزیز راجب بسل اگه جزوه ای داشته باشید یا بتونید این کار رو انجام بدید و در اختیارم بزارید بنده هزینش هم می پردازم تا شاید بتونم از خجالتتون در بیام.
چون واقعا حوصله ی خوندن بسل رو کامل ندارم.فقط همین بحثو هیچی بلد نیستم.ولی سری توانی و.. کلا عالی بلدم.
منتظر جوابتون هستم.با تشکر.

سلام
این دو سوال از کنکور برق سوالات سختی نیستند.
در مورد سوال 32 برق 92 معادله داده شده فرم اصلی معادله بسل است که جواب آن گزینه 1 میشود.
در مورد سوال 33 برف 93 جواب آن در پاسخ تشریحی برق93 در سایت موجود است.
من بسل رو تدریس نمیکنم.

ازاده سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 15:52

به نام خدا
سلام
میخواستم درخصوص ریاضی ۱و۲برای ارشد mba اطلاعاتی داشته باشم واینکه هماهنگی برگزاری کلاس به چه صورتی انجام خواهدشد?ضمنا اطلاعات کمی از شمادارم و مایلم از سوابقتان بیشتر بدانم. سپاس

با سلام
این کلاس که به صورت تست تلفیقی ارایه میشود برمبنای تست های کنکور mba , مکانیک 4سال اخیر طراحی شده و حدود 90% سرفصل های ریاضی 1و2 پوشش میدهد.
من رتبه 166 کنکور ارشد مکانیک سال 91 با 70% ریاضی هستم. که این 70% از 14 سوال درست به دست آمد. من همیشه به دنبال ایده های نو و سریع برای ریاضی آزمون های تستی بوده و هستم.

زیـبـا باش، زیبـا زنـدگـی کن ، زیبا بیندیش ،
زیبـا بخـنـد کـه خـنـده و تبسـم،
جـلوه زیبائـی پروردگارست...
..........................................................
با سلام و آرزوی لحظاتی خوش.
ممنون میشم لطف کنید آدرس جدید وبلاگ رو در قسمت لینک دوستانتون قرار دهید و در صورت امکان اطلاع دهید.
http://mathematic2014.blogfa.com/

با سلام
انجام شد

fatemeh پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 22:08

باسلام
خواهشا برای ما شهرستانی ها میشه کلاس تشکیل بدیدبکنید ،شماکه می فرماید دوره تدریس کوتاه هست،میشه در شهرستانهای که خواهان تدریس شما هستن به صورت فشرده کلاس تشکیل بدید.
اگه بتونید عالیه
میشه هزینه ی دوره ریاضی مهندسی ومعادلات رو بگید.
باتشکر

با سلام
من از خدامه
اما باید فکر رفت و برگشت و هزینه های اقامت منم باشید
من این سایت رو در اینترنت نزدم که تدریس خصوصی داشته باشم این کار رو برای معرفی رویکردم در تست زنی انجام دادم.
شاید ی روزی توسط کسی که کاری از دستش برمی آید دیده شدم.
قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در تهران ساعتی 30تومن است ولی من ساعتی 25 تدریس میکنم.

ریاضی و هندسه پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 15:42 http://mathematic90.blogfa.com/

...زندگی پنجره ای باز به دنیای وجود
تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست
آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست
فرصت بازیِ این پنجره را دریابیم
در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پُر مهرِ نسیم
پرده از ساحت دل برگیریم
رو به این پنجره با شوق سلامی بکنیم...

"سهراب سپهری"

ممنونم ازشما

آوا یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 11:24

سلام
میشه لطفا یه فکری به حال کسانی که تهران نیستن (و نمیتونن تنهایی بیان تهران) هم بکنید؟
من سال دومه که میخوام کنکور ارشد عمران بدم
مثلا در شهر های دیگه (مثل زنجان) هم دوره های 10 روزه بذارید که ما هم شرکت کنیم یا فیلم این دوره ها رو برای فروش قرار بدید
خواهشا یه کاریش بکنید.من میتونم با یکی از موسسات کنکور تو شهرمون صحبت کنم که هماهنگی های لازم رو برای تشکیل کلاس انجام بدن
در ضمن میشه بفرمایید هزینه این دوره ها چقدر هست؟

با سلام
جواب شما ایمیل شد

علی رضا پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 17:44

باسلام
جزوه ریاضی مهندسی ومعادلات رو برای فروش نداریدلبخند:

با سلام
جرات این کارو ندارم
چون روش تدریس و کارم از دستم در میاد.
شاید ی روزی برای ریاضی 1و2 جزوه بفروشم (که البته اون هم کار اشتباهیه) اما برای ریاضی مهندسی و معادلات بعیده.
طرف میره بهترین موسسه تهران 500000تومن پول خرج میکنه و 80 ساعت کلاس میره. برای رسیدن به کلاس هرروزی که تا موسسه میره 5 ساعت وفتش تلف میشه، بعد ی معادله خطی مرتبه اول رو تشخیص نمیتونه بده چه برسه به اینکه بخواد حلش کنه(بنده خدا بدتر گرگیجه میگیره). من 10 ساعت معادلات درس میدم. بدون فرمول و رابطه و شاگردم بهترین نتیجه رو به دست میاره. خود تو باشی حاضری همچین رو بفروشی؟ در ضمن دیدن آرامش و اطمینان خود من و انرژی من موقع تدریس خیلی موثره. خلاصه هیج چیزی جای کلاس رو نمیگیره.

ali پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 17:31

سلام
دوره ریاضی مهندسی ،معادلات به چه صورتی تشکیل میشه به صورت فشرده هست آخه ماشهرستانی هستیم
می خواستم بدونم به چه صورت تشکیل میشه.
بعد می خواستم بدونم چطور میشه تو20ساعت ریاضی مهندسی درصد خوبی به دست آورد؟

سلام
کلا میشه 30 ساعت. یعنی 10 جلسه 3 ساعته.
اگر از شهرستان تشریف بیارید در 10 روز کار رو تموم میکنیم.
برای ریاضی مهندسی
20 ساعت من با بهترین و آسون ترین روش ها ریاضی مهندسی رو تدریس میکنم (همه ریاضی مهندسی) 30 ساعت هم شما تمرین حل میکنی، ان شاالله مثل بقیه دوستانی که با من کلاس داشتن نتیجه میگیری. این هم شماره دو نفر از شاگردام.
فراز گیلانیان (دانشجوی هواوفضای علم وصنعت)09372305746
حسین عبدی(دانشجوی هواوفضای امیرکبیر)09354741003

sogand چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 21:34

سلام میشه یه کم بیشتر درباره ی روش تون بیشتر توضیح بدیدبااین دوره کلاس شما کسی که پایه ی ضعیفی هم داشته باشه تاثیر داره.یعنی این چند ساعت کفایت میکنه دیگه لازم به خوندن هیچ کتابی.....نیست

با سلام
من 20 ساعت درس میدم شما 40 ساعت میخونی و تمرین حل میکنی.
کسی که پایه اش ضعیف باشه کارش ی خورده سخت تر میشه و باید زحمت بیشتری بکشه. ببین بلاخره زحمت داره اما چون روش ما راه میانبره میشه به نتیجه امیدوار بود. هزینه های دانشگاه آزاد سرسام آور شده و از طرفی اونایی که سراسری قبول میشن ریاضی رو خیلی بالا نمیزنن. پس سرمایه گذاری روی ریاضی بهترین کاره.
من از مقدار انگیزه شما خبر ندارم اما اگر آدم بخواد کاری رو انجام بده میتونه البته به شرط تلاش!
فقط برای ریاضی مهندسی باید تمرین های کتاب پوران حل شود. برای درس های دیگر از مجموعه تستهای خودم تدریس میکنم(سوالات کنکور های 5سال اخیر) و تمرین ها رو خودم بهتون میدم.
این روش ها مجموعه ای از بهترین و ساده ترین حل ها برای پاسخ گویی به تست های ریاضی کنکور بر اساس درک مفهومی از مساله و استفاده از گزینه ها است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد