روشهای سریع تست زنی ویژه ریاضیات کنکور

در این وبلاگ سوالات ریاضی کنکورهای مختلف ر ا با روشهای سریع تست زنی ارائه خواهیم کرد.

روشهای سریع تست زنی ویژه ریاضیات کنکور

در این وبلاگ سوالات ریاضی کنکورهای مختلف ر ا با روشهای سریع تست زنی ارائه خواهیم کرد.

پاسخ تشریحی ارشد عمران 93

چند سالی است که ریاضیات کنکور ارشد عمران به سمت سخت شدن پیش می رود که البته من به طراح سوالات حق می دهم چرا که داوطلب برای این رشته زیاد و ظرفیت دانشگاه ها محدود است. به سوالات معادلات دیفرانسیل این رشته دقت کنید. برای مثال سوال 41 مقدار (1)y می خواهد. انگار طراح هم می داند که کنکوری ها از گزینه ها برای حل سوالات استفاده می کنند و خواسته جلوی تستی حل شدن مساله را بگیرد. با این حال من به 8 سوال از 15 سوال این رشته به روش تستی جواب داده ام. امیدوارم براتون مفید باشد.

 

عمران 93


"جزوه معادلات دیفرانسیل کنکورمت با پاسخ کوتاه سوالات ارشد 94 و 95 بروز شد. جهت اطلاعات بیشتر روی این نوشته کلیک کنید"

پاسخ تشریحی ارشد برق 93

تقریبا همه بچه های فنی و مهندسی اذعان دارند که مهندسی برق سخت ترین رشته فنی در دانشگاه است و درس هایی مثل الکترومغناطیس که پایه اصلی آن ریاضی است، این رشته را سخت می کند. رشته دانشگاهی که سخت باشد کنکور ارشد آن دیدنی خواهد بود. شما تصور کنید دانشجویی را که به زور و با هزار بدبختی یک درس مثل مدار را بعد 2 ترم (یک سال) پاس می کند وحالا قرار است در کنکور ارشدی شرکت کند که مجموعه ای از این درس هاست.


اما هر چیزی راهی دارد و داستان تست زنی از داستان آزمون تشریحی متفاوت است. بنده تخصصی در درس های رشته برق ندارم اما ریاضی مهندسی و معادلات پر از نکته های تستی نابی هستند که می توانند مسیر رسیدن به هدف را برای شما آسان کنند. جواب سوالات 32و35و37و38 رو با دقت تر مطالعه کنید.