روشهای سریع تست زنی ویژه ریاضیات کنکور

در این وبلاگ سوالات ریاضی کنکورهای مختلف ر ا با روشهای سریع تست زنی ارائه خواهیم کرد.

روشهای سریع تست زنی ویژه ریاضیات کنکور

در این وبلاگ سوالات ریاضی کنکورهای مختلف ر ا با روشهای سریع تست زنی ارائه خواهیم کرد.

پاسخ سوالات ریاضی کنکور رشته تجربی داخل 96

ریاضی کنکور تجربی شامل 24 سوال از ریاضی 2 و ریاضی 3 و ریاضی عمومی 1و2 پیش دانشگاهی و 2 سوالآمار و مدل‌سازی و 4 سوال هندسه 1 هست که در مجموع 30 سوال ریاضی می‌باشد. 

اغلب داوطلبان درس آمار را حذف میکنند که کار اشتباهی است زیرا سوالات این درس تکراری و در مقایسه با بقیه مباحث ساده تر هستند. اگر وقت دارید از کتاب نقره‌ای گاج برای این درس استفاده کنید.

کلا سوالات ریاضی رشه تجربی نسبت به رشته ریاضی به مراتب ساده تر هستند و براحتی می‌توان به درصد بالای 50 در این درس رسید. زیرا اکثر سوالات تکراری بوده و راه حلهای تک فرمولی و تک مرحله‌ای دارند. فقط کافی از راه درست وارد شده باشید و مطالب اضافه را کنار گذاشته و فقط به کتاب درسی و سوالات داخل و خارج مسلط باشید. به یقین می‌توان گفت دیگر در کنکور تجربی سوال جدید طرح نمی‌شود و فقط سوالات تکراری همین رشته از سال‌های قبل دوباره توسط طراح مورد سوال قرار می‌گیرند. 

در زیر پاسخ کوتاه و تشریحی آزمون تجربی 96 را ارائه کرده‌ایم. اکثر سوالات مطرح شده در این آزمون تکراری بوده و اگر فردی همان طور که گفته شده بود سوالات 5سال اخیر داخل و خارج رشته تجربی را بررسی کرده بود و به آنها مسلط می‌بود به‌راحتی می‌توانست در این آزمون تا درصد 60 (18 پاسخ درست) برسد.

بنده برای دوره جمع بندی درکلاس‌ها سوالات 95و 94 خارج را حل کرده بودم که بسیاری از آنها عینا در این آزمون تکرار شده بود.

ریاضی تجربی 96


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد