روشهای سریع تست زنی ویژه ریاضیات کنکور

در این وبلاگ سوالات ریاضی کنکورهای مختلف ر ا با روشهای سریع تست زنی ارائه خواهیم کرد.

روشهای سریع تست زنی ویژه ریاضیات کنکور

در این وبلاگ سوالات ریاضی کنکورهای مختلف ر ا با روشهای سریع تست زنی ارائه خواهیم کرد.

پاسخ تشریحی ریاضی mba 94

ریاضی کنکور mba شامل ریاضی 1و2 فنی می باشد. به دلیل رقابت شدید، اغلب اوقات سطح سوالات این رشته بالاتر از حد متعارف بود اما در سال 94 سوالات ریاضی نسبت به قبل ساده تر شده بودند.

هر کدام از شما تعریف خاص خود را برای یک مساله آسان یا سخت دارید اما تعریف بنده بسیار ساده است. از نظر بنده سوالات دو یا چند مرحله ای ریاضی سوالات سختی هستند به خصوص اگر قبلا در کنکور مطرح نشده باشند.

بعضا دیده شده که اگر سوالی دو مرحله ای باشد بسیاری از دانشجویان از مرحله اول عبور میکنند و در مرحله دوم متوقف میشوند اما از آنجا که سوالات تستی است و جواب آخر مهم است عبور از مرحله اولی برای شما امتیازی در برندارد.

حالا تصور کنید که یک راه حل تستی وجود داشته باشد که شما بتوانید تست را دور بزنید و در یک مرحله به جواب آخر برسید این اتفاق خوشایندی است زیرا هم در زمان صرفه جویی کرده اید و هم به دلیل انجام محاسبات کمتر، احتمال اشتباه را پایین آورده اید که این نوع از روش ها محتوای اصلی سایت بوده و در کلاسها به صورت کامل ارایه میشوند.

از نگاه بنده تستی که به دلیل داشتن فرمول خاص و با پیچیده بودن، توسط کمتر کسی مورد توجه قرار میگیرد در کنکور تست سختی محسوب نمیشود زیرا اکثریت از آن عبور میکنند. تستی که هزاران نفر با آن درگیر میشوند و بعد از کنکور سر آن بحث میشود تست سختی است و هنر طراح تست آنجا معلوم میشود که همه فکر میکنند گزینه درست را زده اند در حالی که این طور نیست.

نتیجه اینکه همه مباحث درس را در دو سطح آسان و سخت مطالعه کنید زیرا همان چیزی که ازنظر شما بی اهمیت به نظر می رسد، می تواند محل سوال باشد همان طور که در mba 94 تعدادی از سوالات ساده ی تک مرحله ای مورد پرسش قرار گرفت.

mba 94