روشهای سریع تست زنی ویژه ریاضیات کنکور

در این وبلاگ سوالات ریاضی کنکورهای مختلف ر ا با روشهای سریع تست زنی ارائه خواهیم کرد.

روشهای سریع تست زنی ویژه ریاضیات کنکور

در این وبلاگ سوالات ریاضی کنکورهای مختلف ر ا با روشهای سریع تست زنی ارائه خواهیم کرد.

پاسخ تشریحی ارشد نفت 93

یکی از رشته هایی که به علت پر مخاطب نبودن پاسخ تشریحی کنکور آن توسط موسسات بزرگ ارایه نمیشود رشته مهندسی نفت است.

خیلی از رشته ها این گونه هستند اما رشته نفت دو ویژگی خیلی مهم دارد. یکی جامع بودن ریاضی این کنکور است و دوم متوسط بودن سوالات ریاضی آن است. یعنی اگر شما به یک تسلط نسبی در دروس ریاضی این رشته برسید می توانید درصد بالایی ریاضی بزنید و رتبه خوبی کسب کنید.

این ویژگی در کنکورهایی مثل مکانیک و برق اصلا وجود ندارد. من بارها از کسانی که در رشته مکانیک، ریاضی را متوسط خوانده بودند، شنیدم که نتوانسته اند که بیشتر از %20-10 ریاضی بزنند. پس از تاثیر فوق العاده این درس در رشته خود غافل نباشید که سرنوشت شما را عوض خواهد کرد.



نظرات 2 + ارسال نظر
میثم جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 23:55

با سلام
1) اینکه فرمودید در 10 ساعت معادلات جمع می شود ، یعنی کل معادلات رو در 10 ساعت درس می دهید یا ما خودمون باید قبلش کامل بخونیم بعد شما فقط روش تست زنی را می فرمایید
2 .و اینکه لطفا منظورتون از ایده های تست زنی دقیقا چیه؟
3. برای ریاضی2 برنامه ای ندارید؟
4 . هزینه کلاسهای عمومی چقدر هستش؟
ببخشید طولانی شد.

با سلام
روش کار ما جدید است. روش های حل ویژه آزمون های تستی است. منظور از ایده های تست زنی، روش هایی است که شما رو بدون حل اصلی و از روی گزینه ها با اتکا به مفاهیم بنیادی ریاضی به جواب برسونه.
اگر پایه ریاضی شما (مشتق و انتگرال گیری) خوب باشد کمک بزرگی خواهد بود و کار راحتتر پیش خواهد رفت. در جمع آوری سوالات، بنده فرض رو بر این گذاشتم که شاگردم هیچی نمی دونه.
شما به فایل های معادلات دیفرانسیل و ریاضی مهندسی صفحه اول سایت توجه کنید، خیلی از سوالات شما جواب داده خواهد شد.
برای آخر ریاضی 2 کاری نمیشه کرد. برای اطلاعات بیشتر با 09363380957 تماس بگیرید.

میثم دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 00:07

با سلام و عرض ارادت
من داوطلب کنکور ارشد نفت هستم و مشکلم در ریاضیات ، اول طولانی بودن و وقت گیر بودن سوالات معادلات هست و مشکل دوم اینکه درس ریاضی 2 نمی خواهم بخوانم. می خواستم نظر حضرت عالی رو بپرسم و اینکه آیا جزوه ی برای دروس ریاضیات نفت دارید که مختصر و مفید باشه. با سپاس فراوان

با سلام
معادلات دیفرانسیل برای رشته نفت در کمتر از 10 ساعت با ایده های تست زنی جمع می شود. ریاضی 2 رو بخونید اما اگر می خواهید قسمتی رو حذف کنید فصل اخر یعنی قضایای گرین و دیورژانس و استوکس برای حذف شدن بهترین گزینه هستند. فعلا که جزوه ای نداریم و کلاس ها به صورت عمومی و خصوصی در جریان است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد