روشهای سریع تست زنی ویژه ریاضیات کنکور

در این وبلاگ سوالات ریاضی کنکورهای مختلف ر ا با روشهای سریع تست زنی ارائه خواهیم کرد.

روشهای سریع تست زنی ویژه ریاضیات کنکور

در این وبلاگ سوالات ریاضی کنکورهای مختلف ر ا با روشهای سریع تست زنی ارائه خواهیم کرد.

معادلات دیفرانسیل و ریاضی مهندسی

مجموعه های زیر که زیباترین و کاربردی ترین ایده های تست زنی در حد کنکور ارشد در دو درس معادلات دیفرانسیل و ریاضی مهندسی هستند، میتوانند کارگشای شما برای رسیدن از درصد صفر تا ۴۰ درصد در رشته هایی مثل برق و مکانیک و مواد باشند حتی اگر شما این درسها رو در دانشگاه پاس نکرده باشید. حالا اینکه چگونه این اتفاق می افتد مورد سوال شماست. جواب سوال شما روشن است زیرا ما از گزینه ها استفاده می کنیم و فقط کافی است شما بدانید جواب عمومی و خصوصی یک معادله دیفرانسیل چگونه در خود معادله صدق می کند.

ده ها نوع معادله و روش حل آنها کار رو در تشخیص نوع و روش حل معادله سخت می کند. تازه اگر نوع معادله و روش حل آن را پیدا کنید از کجا معلوم که بتوانید به گزینه درست برسید. فقط خیلی شانس آوررید که در دام طراح نیفتید. با این تفاسیر از همون اول برید سراغ گزینه ها. 



معادلات دیفرانسیل 

ریاضی مهندسی


"جزوه معادلات دیفرانسیل کنکورمت با پاسخ کوتاه سوالات ارشد 94 و 95 بروز شد. جهت اطلاعات بیشتر روی این نوشته کلیک کنید"

نظرات 1 + ارسال نظر
داوطلب ارشد برق یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 12:59

سلام واقعا میتونم بگم شما استاد ریاضی هستید.اکثر مطالبو خوندم و واقعا این قدر با ریاضی مهندسی این روزا درگیر بودم و از روی اکراه میخوندم یه حسی بهم دست داد که چقدر اسونه و بیش تر بخونم.


اگه تهرانی بودم حتما در کلاساتون شکرت میکردم حیف که راه دوره.ولی همین حل ها هم بهم ایده های خوبی داد که سعی میکنم بیش تر روشون فکر کنم.

از لطف شما یه دنیا ممنون هستم.باز هم به وبلاگتون سر میزنم امیدوارم مطالب این طوری رو بازم قرار بدید.

با تشکر.

با سلام
خوشحال شدم که براتون مفید بوده
این روش ها ارزش ی مسافرت 8 روزه رو داره
ریاضی مهندسی ساده تر از اون چیزیه که همه فکر میکنند برام دعا کن که کارم بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد